Delicious facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی خروجی PDF
کد خبر : 77600
تاریخ انتشار : 7 تیر 1394 14:34
تعداد بازدید : 1876

برگزاری دوره های مهارت افزایی

برگزاری دوره های مهارت افزایی

برگزاری دوره های مهارت افزایی در دانشکده دین ورسانه

برگزاری دوره های مهارت افزایی در دانشکده دین ورسانه

تکامل علمی ، بدون برنامه ریزی دقیق، خیالی بیش نیست . برنامه ریزی یعنی تنظیم روندی از پیش طراحی شده درمحدوده زمانی مشخص در راستای اهداف وماموریتهای متعالی . گذشتگان و امروزیان، دانشگاه را به عنوان بستر اصلی رویکردهای جریان ساز  می شناخته اند و آن را عامل، مولد و مفسر نظریات علمی  می دانسته اند. وقتی از دانشگاه سخن می گوییم اموری چون تبادل و تعامل و انگیزه، پویایی ،خلاقیت ،نوع اوری،شور وهیجان ،شکوفایی  ، در ذهن ما تداعی میشود و این همه در دانشگاه ، نه تعریف ،که تعیین می شود و در جامعه ،نه باز گو ، که جاری می گردد. اگر فاصله ای بین فعالیت های  تخصصی در اجتماع و ومباحث تعلیمی در دانشگاه به چشم می خورد و فعالیت اجتماعی، رویکرد تعلیمی را بر نمی تابد، مشکل ساختار تعلیمی ، فرایند و روش اجرای ان است  که در دانشگاه رقم خورده است . فراهم آوردن شرایط مطلوب جهت وارد شدن به فضای رسانه ای امری لازم و ضروری است. لذا ، اهمیت فعالیتهای آموزشی عملی در کنار آموزش های آکادمیک  دو چندان می گردد که با ژرف نگری در انتخاب نوع کارگاههای عملی و نظری براحتی می توان ضمن کشف و شناخت ظرفیت ها و استعدادهای دانشجویان ، آنها را با الگوهای نوین برنامه سازی در ساختارهای مختلف آشنا کرد . این روندی است که در کنار فعالیتهای آموزشی آکادمیک می توان با تعریف کارگاههای عملی در ضمن انجام کار گروهی با برنامه ریزی دقیق و منسجم به راحتی به آن دست یافت . لذا مدیریت فرهنگی، دانشجویی به این منظور اقدام به برگزاری کارگاههای مهارت افزایی عملی و نظری  در راستای استراتژی های سازمان صدا وسیما وبرنامه راهبردی دانشکده به شرح ذیل نموده است.:












اهداف برگزاری دوره های مهرت افزایی:
1- تقویت مبانی نظری وعملی دانشجویان ونخبگان دانشکده
2- شناخت و کشف رویکردهای جدید برنامه سازی از طریق تعامل دانشجویان با مدرسین از فارغ التحصیلان
3- آشنایی با الگوها و ساختارهای رایج برنامه سازی
4- توجه و اهمیت دادن به کارگاههای عملی در جنب آموزشهای آکادمیک جهت پر کردن خلاءهای موجود در فرایند  آموزش
5- شناسایی استعدادها و ظرفیتهای فارغ التحصیلان در مدیریت کارگاه وتدریس دروس عملی
6- شناخت استعداد های دانشجویان در ضمن فعالیت های کارگاهی و عملی  وسوق دادن دانشجویان به مشاغل متناسب با استعداد انها
7- ایجاد روحیه خود باوری در دانشجویان و ترغیب و تشویق آنان به انجام فعالیتهای عملی همزمان با فرآیند آموزش
8- زمینه سازی جهت ایجاد ارتباط و تعامل سازنده بین دانشجویان و فارغ التحصیلان


محورهای برنامه ای کارگاه ی مهارت افزایی:
لازم به ذکر است کلیه کارگاههادر سه سطح برگزار می شود          1-مقدماتی 2-متوسط 3-پیشرفته

الف : برگزاری کارگاه های       تولید     
ب:    کارگاه های فیلمنامه     
ج: کارگاه های پژوهش برنامه ای   ( دین ورسانه وارتباطات)








لازم به ذکر است طراحی دوره های مذکور مراحل پایانی خود را پشت سر میگذارد وشرایط ونحوه شرکت دانشجویان در دوره های ذکر شده به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.






ثبت شده توسط : امور فرهنگی دانشکده

نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :

تمامي حقوق اين سايت متعلق به دانشکده صدا و سيما قم است.